شنبه, سپتامبر 28, 2024

مجتمع تجاری ائل مال تبریز

مجتمع تجاری ائل مال

مجتمع تجاری ائل مال تبریز که در ابتدا به نام خلیج نام گذاری شده بود که از همان ابتدا تعجب هایی درمورد نام آن وجود داشت چرا که استان آذربایجان شرقی نه دریایی وجود دارد و نه خلیجی و قطعا این نام ربطی به این منطقه نداشت که بعد از چند ماه به ائل مال تغییر یافت . “ائل” یک کلمه ترکی به معنی طایفه و خاندان می باشد.

هر شهر جاذبه های توریستی دارد که نشانگر نماد و زیبایی های آن می شهر می باشد . در تبریز نیز ائل گلی یکی از بهترین جاذبه های شهر تبریز است که سالانه صد ها هزار نفر از اکثر نقاط ایران و کشور های دیگر از آن دیدن می کنند . این جاذبه گردشگری با موقعیتی که دارد همیشه هوای معتدل و خنکی دارد به طوریکه حتی در وسط تابستان نیز شما کاملا آب و هوای خنکی را احساس میکنید .

مجتمع تجاری ائل مال در مسیر اصلی ائل گلی تبریز قرار گرفته است که این موقعیت مکانی عالی برای این مجتمع میتواند آن را تا شهرت جهانی رسانده و زیبایی هاش را در دنیا به زبان ها بیندازد .

مشخصات ائل مال تبریز

این مجتمع در سال 1403 در شهر تبریز با کاربری تجاری و خدماتی به مساحت ۳ هزار و ۶۸۷ مترمربع استارت خورده است .

مشخصات فنی

تعداد طبقات : 17

پارکینگ : 3 طبقه

مجتمع های تجاری ، هایپر مارکت و فودکورت : 3 طبقه

واحد های اداری : 11 طبقه

مساحت زمین:۳۵۵۰ متر مربع

زیر بنای مفید: ۳۷۶۵۰ متر مربع

دسترسی به موقعیت ها

مترو : خط 1 مترو تبریز از مسیر لاله تا ائل گلی تبریز از چندین سال قبل افتتاح شده و به صورت دائمی در حال کار می باشد و از آنجایی ائل مال در جاده ائل گلی قرار دارد با ایستگاه مترو فقط چندین قدم فاصله دارد .

ایستگاه اتوبوس : جاده ائل گلی تبریز یکی از شاهرگ های اصلی تبریز می باشد که اتوبوس های چندین منطقه از این جاده عبور میکنند و ایستگاه های متعددی در این مسیر وجود دارد .

فرودگاه : با اینکه فرودگاه تبریز در غرب این شهر قرار گرفته است اما شما از مجتمع ائل فقط با مسیری چند صد متری به آزادراه پاسداران می رسید که انتهای این آزاد راه شما را به فرودگاه بین المللی شهید مدنی وصل میکند .

 

 

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نصب افزونه : ابزارک تب نوشته ها به افزونه پیشخوان بازدید نیاز دارد
  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.