سه‌شنبه, اکتبر 22, 2024

معرفی شهر جدید شهریار تبریز

[lwptoc smoothScroll=”1″ smoothScrollOffset=”250″]

معرفی شهر جدید شهریار

شهر جدید شهریار در شهر اولین ها یعنی تبریز احداث شده است که به عنوان اولین شهر غیر دولتی نیز به حساب می آید زیرا این شهرک توسط سازمان جهاد خانه سازی احداث شده و گسترش می یابد .

زمان احداث شهر جدید شهریار

کلنگ زنی این شهر در سال 1394 هجری شمسی در سفر آقای روحانی ، رئیس جمهور وقت انجام شد که در نقشه و برنامه های این شهرک در آن زمان میتوان به احداث 60 هزار واحد مسکونی اشاره نمود.

جغرافیای شهر جدید شهریار

شهرک جدید شهریار در بخش باسمنج شهر تبریز قراردارد که فاصله آن نیز از تبریز فقط 4 کیلومتر می باشد که در جاده تبریز – اهر قرار دارد .

این شهر قرار است در 5 فاز و در مساحتی به وسعت 1500 هکتار ساخته شود که به دلیل ارتفاع 1550 متری آن از دریا دارای آب و هوای معتدلی نیز می باشد .

نقشه هوایی شهرک شهریار

شهر جدید شهریار

شهر جدید شهریار
شهر جدید شهریار

شهر جدید شهریار

اقدامات انجام شده تا الان

با اینکه 8 سال از زمان شروع این شهرک میگذرد ، تا چندین سال این پروژه به طور کامل متوقف شده بود که در سال اخیر با شروعی قوی شرکت جهاد خانه سازی با احداث راه های اصلی ، مسیر های فرعی ، دوچرخه سواری ، معماری های اولیه شهر ، کاشت 50 هزار درخت و… امید هارا به این شهرک زنده کرد و امروز شاهد رشد و گسترش این شهرک هستیم .

شروع فاز یک شهرک شهریار

فاز یک شهرک شهریار همانطور که در عکس بالایی هم مشاهده میکنید شروع شده و زیر ساخت های شهری آن در حال اجرا می باشد . این فاز در 500 هکتار استارت خورده که شامل دو مدرسه ، مسجد و مغازه و ساختمان های تجاری می باشد .که رشد پیشرفت این فاز هم قابل توجه است چرا که تا الان بیشتر جدول کشی ها ، گاز رسانی ، لوله کشی آب و فاضلاب و.. انجام شده و کار به مراحل ساخت و ساز مجتمع ها رسیده است .

خرید و فروش در شهرک شهریار

شهرک شهریار به دلیل شهرک تازه تاسیس بودن هنوز در حال ساخت بوده و هیچ آپارتمان یا ساختمانی ساخته نشده و فعلا زیرساخت های شهرک در حال احداث می باشد. ولی زمین های شهرک شهریار به صورت تفکیک شده در حال خرید و فروش هستند که شما میتوانید با تکیه بر اطلاعات خود اقدام به خرید و فروش در این منطقه نمایید .

آینده شهرک شهریار

شهرک شهریار به دلیل وجود در شرق تبریز نسبت به غرب تبریز شانس بیشتری را برای رشد و گسترش دارد و از آنجاییکه این شهرک در کنار جاده تبریز اهر قرار دارد قابل توجه بسیاری از مردم قرار میگیرد که حتما میتواند برای مردم آن منطقه بهترین گزینه باشد .

اما در حال حاظر این شهرک فعلا در مرحله زیر ساخت سازی می باشد که باید دید رشد پیشرفتش چقدر است .

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نصب افزونه : ابزارک تب نوشته ها به افزونه پیشخوان بازدید نیاز دارد
  • در جریان
  • دیدگاه‌ها
  • آخرین

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.